Kurzy a certifikace Autorizované zkoušky

Vše

Operátor Call Centra

Na vyžádání CZK

Cena (bez DPH)

Days1

Co to je zkouška z profesní kvalifikace?

  • Zkouška z profesní kvalifikace je ověření znalostí a dovedností lidí, zda dané činnosti v rámci povolání ovládají a jsou způsobilí jej vykonávat.

 

Pro koho je zkouška určená?

  • Zkouška je vhodná pro ty, kdo mají znalosti a zkušenosti získané praxí v oboru nebo studiem a chtějí získat dokument pro doložení své kvalifikace u zaměstnavatele.

 

Z čeho se zkouška skláda?

  • Telefonické poskytování informací o výrobcích a službách společnosti, včetně poskytování okamžité podpory zákazníkům při řešení problémů se zakoupeným zbožím či službami
  • Nabídka a prodej produktů po telefonu
  • Vedení písemné a elektronické komunikace v kontaktním centru
  • Vyřízení reklamace zákazníka po telefonu
  • Obsluha komunikační techniky v kontaktním centru
  • Zpracování dat a vyhledávání informací v kontaktním centru

 

Doba zkoušky 

  • Celková doba trvání vlastní zkoušky jednoho uchazeče (bez času na přípravu a přestávky) je 3 až 4 hodiny (hodinou se rozumí 60 minut).

 

Závěrečné osvědčení

  • Na základě zkoušky je vystaven zkoušenému certifikát s celostátní platností, který má podobnou platnost jako výuční list.

 

Pro více informací nás kontaktujte na emailu info@scomp.cz nebo telefonicky 227 031 495.

Poptejte kurz u nás

Kurzy
Submit
* Povinné pole
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Další informace