Kurzy a certifikace Soft Skills

Vše

Jak na akvizice nových zákazníků

10.000 CZK

Cena (bez DPH)

Days2
14. 12.15. 12. 2022
Praha
CZ

Cíl semináře
Po absolvování kurzu zvládnou obchodníci přípravu na telefonní akvizici či akviziční jednání u klienta a budou vybaveni nástroji pro to, aby provedli dokonalou analýzu potenciálního klienta. Trénink klade maximální důraz na praktické procvičování reálných situací a součástí tréninku je i audio/videorozbor konkrétních akvizicí se zpětnou vazbou.

 

Délka semináře
2 dny (16 výukových hodin)

 

Hlavní témata

  • Kdo jsou naši potenciální zákazníci – kde a jak je hledat a oslovovat
  • Efektivní postupy v akviziční činnosti obchodníka – příprava a realizace akvizice
  • Psychologie akvizičního jednání – jak pracovat s nezájmem, nedůvěrou, neochotou při prvotním oslovení
  • Principy neurosellingu – jak odhalit a včas eliminovat možné strachy a obavy potenciálního klienta
  • Akviziční telefonát potenciálnímu klientovi – na co se připravit před voláním, co eliminovat
  • Jak vést maximálně efektivně akviziční schůzku – aktivní moderace schůzky, pravidla profesionální analýzy potenciálního klienta

Poptejte kurz u nás

Kurzy
Submit
* Povinné pole
Při poskytování našich služeb nám pomáhají soubory cookie. Využíváním našich služeb s jejich používáním souhlasíte.
Další informace